Кадрове забезпечення
Педагогічний колектив налічує 35 осіб включно із сумісниками та працівниками, що перебувають у соціальній відпустці. У 2016 – 2017 н. р. у школі працювало 28 педагогічних працівників, у тому числі директор, заступник з навчально – виховної роботи, заступник з виховної роботи, педагог – організатор, практичний психолог, бібліотекар, секретар.
Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами. У закладі працювало:
Вчителів - 21
Обслуговуючий персонал - 9
Практичний психолог, соціальний педагог – 1
Бібліотекар – 1
Педагог-організатор - 1
Секретар - 1
Педагогічні працівники мають:
1. Кваліфікаційні категорії:
- «спеціаліст вищої категорії» - 7
- «спеціаліст І категорії» - 11
- «спеціаліст ІІ категорії» - 2
- «спеціаліст» - 8
2. Педагогічні звання:
-«старший вчитель» - 5
У школі протягом 2016 – 2017 н.р. працювало:
- педагогів пенсійного віку – 5
Завдання на 2017 – 2018 навчальний рік
З метою реалізації проблеми школи «Забезпечення особистісного розвитку дитини, підвищення рівня її соціалізації та адаптації до життя у громадянському суспільстві шляхом удосконалення навчально –виховного процесу на інноваційній основі» визначені такі напрями і завдання діяльності школи у 2017-2018 н.р.
– забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;
– здійснення постійного моніторингу показників роботи закладу та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;
– створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу
– зміцнення навчально – матеріальної бази школи, із комп’ютеризації ;
– забезпечення освітніх запитів дітей дошкільного віку з особливими потребами, формування сучасної моделі комплексної підтримки дитини з вадами розвитку, активно залучаючи сім’ю до реабілітаційного процесу;
– забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувати дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;
– максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками;
– оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;
– особистісно– зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;
– впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах, профілізації та спеціалізації в старших класах у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;
– спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі;
– оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, хімії, біології, історико – географічного, шкільної майстерні;
– посилення уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;
– забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми – сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;- створення власного іміджу навчального закладу;
– вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;
– координації дослідно – експериментальної та інноваційної роботи в закладах освіти;
– оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально – виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.
З метою удосконалення системи національного виховання учнівської молоді, утвердження учнівського самоврядування, учнівських об’єднань як необхідної форми громадянського виховання педагогічний колектив працюватиме над вирішенням таких питань;
- удосконалення діяльності шкільних дитячих організацій, учнівських товариств, гуртків, з метою пропаганди здорового способу життя та виховання активної громадянської позиції;
- координація творчої співпраці з позашкільними закладами села, створення різнопрофільних навчальних програм, відповідно до освітніх потреб старшокласників, зумовлених орієнтацією на майбутню професію.