Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.11.2024, 11:30

ШЕГИНІВСЬКА ЗОШ I-III СТУПЕНІВ

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

2017-18 н.р.

Кадрове забезпечення

Педагогічний колектив налічує 35 осіб включно із сумісниками та працівниками, що перебувають у соціальній відпустці. У 2016 – 2017 н. р. у школі працювало 28 педагогічних працівників, у тому числі директор, заступник з навчально – виховної роботи, заступник з виховної роботи, педагог – організатор, практичний психолог, бібліотекар, секретар.

Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами. У закладі працювало:

Вчителів - 21

Обслуговуючий персонал - 9

Практичний психолог, соціальний педагог – 1

Бібліотекар – 1

Педагог-організатор - 1

Секретар - 1

Педагогічні працівники мають:

1. Кваліфікаційні категорії:

- «спеціаліст вищої категорії» - 7

- «спеціаліст І категорії» - 11

- «спеціаліст ІІ категорії» - 2

- «спеціаліст» - 8

2. Педагогічні звання:

-«старший вчитель» - 5

У школі протягом 2016 – 2017 н.р. працювало:

- педагогів пенсійного віку – 5

Завдання на 2017 – 2018 навчальний рік

З метою реалізації проблеми школи «Забезпечення особистісного розвитку дитини, підвищення рівня її соціалізації та адаптації до життя у громадянському суспільстві шляхом удосконалення навчально –виховного процесу на інноваційній основі» визначені такі напрями і завдання діяльності школи у 2017-2018 н.р.

забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

здійснення постійного моніторингу показників роботи закладу та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу

зміцнення навчально – матеріальної бази школи, із комп’ютеризації ;

забезпечення освітніх запитів дітей дошкільного віку з особливими потребами, формування сучасної моделі комплексної підтримки дитини з вадами розвитку, активно залучаючи сім’ю до реабілітаційного процесу;

забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувати дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;

максимального забезпечення учнів загальноосвітніх закладів необхідними підручниками і навчальними посібниками;

оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;

особистісно– зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах, профілізації та спеціалізації в старших класах у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;

спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі;

оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, хімії, біології, історико – географічного, шкільної майстерні;

посилення уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;

забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми – сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;- створення власного іміджу навчального закладу;

вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;

координації дослідно – експериментальної та інноваційної роботи в закладах освіти;

оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально – виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.

З метою удосконалення системи національного виховання учнівської молоді, утвердження учнівського самоврядування, учнівських об’єднань як необхідної форми громадянського виховання педагогічний колектив працюватиме над вирішенням таких питань;

- удосконалення діяльності шкільних дитячих організацій, учнівських товариств, гуртків, з метою пропаганди здорового способу життя та виховання активної громадянської позиції;

- координація творчої співпраці з позашкільними закладами села, створення різнопрофільних навчальних програм, відповідно до освітніх потреб старшокласників, зумовлених орієнтацією на майбутню професію.

 

 

 

 

Форма входу

Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz